Wednesday 9 July 2014

Toddler Summer Set nr 2

Się uszył jeszcze jeden zestaw letni. Tak na osłodę po wyczerpującym szyciu letniej sukienki dla mnie. Sukienka już gotowa, siedzi sobie na manekinie i czeka na zrobienie zdjęć. A że dała mi w kość i szyła się mozolnie - potrzebowałam, chyba, udowodnić sobie, że potrafię uszyć coś szybko.
And so another Toddler Summer Set is ready. I guess it's kind of solace to me as I got really tired of sewing a summer dress for myself. The dress already awaits for the pictures placed safely onto the manequin. I do needed to prove I am still capable of quick sewing.

Oba wykorzystane modele szyje się bardzo wdzięcznie. Top opisany jest bardzo przejrzyście więc serdecznie polecam go początkującym. Idealny projekt do poćwiczenia marszczenia, zakładek, wszywania ramiączek, stosowania punktów stycznych i na koniec ładnego wykończenia całości wewnętrznym karczkiem.
Both models are very lightsome to sew. The top is being clearly described so it makes it a perfect project for the begginers. With this one you can unstressfuly try out your skills 
( gathering, folds, straps, match points and the interior of the top)

 Burda 3/2008 model 132 B


Burda 7/2008 model 134


I cały zestaw ( koszulka 132B w rozmiarze 92 i spodenki 134 w rozmiarze 86)

...te ramiączka na zdjęciu jakoś tak nierówno wyszły, w realu są idealnie spasowane...


 Ta bawełna w soczystych kolorach to Alexander Henry Collection. Za całe 1,11 pln kupiłam w SH bluzkę koszulową, z krótkim rękawem w rozmiarze około 42. Z kompletem siedmu guzików, z których dwa wykorzystałam do tego topu. Bluzka aż krzyczała z wieszaka - pośród zniszczonej szarej masy :" Zabierz mnie ze sobą i daj mi drugie życie, a zapewniam Cię, że nie pożałujesz"  ;)))

Długo prosić nie musiała.Od razu wiedziałam, co z niej zrobię. I tak oto, to co mam zaplanowane, zostało znów przesunięte w czasie.


 I chyba mój znak rozpoznawczy - ślady po szpilce ;)))
( a chciałam pokazać moją równiutką stębnówkę )


 Wewnątrz żadnych widocznych szwów


 I pantalonki - tym razem z małą falbanką na nogawce. Nie chciałam takiej mocno sterczącej. Chciałam uzyskać efekt  "ogonków" od cukierków i się udało. Falbankę przy gumce w talii ( wg przepisu) darowałam sobie.I tak jej nie widać więc wciągnęłam gumę 20 mm i jest stabilny pas.



2 comments:

  1. Prześliczny komplecik, idealny dla małej elegantki :) Ten materiał jaki wykorzystałaś na top jest Super - dobrze, że ta koszula tak krzyczała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trochę bałam się tego dużego nadruku ale wyszło ok ;) Materiał żarzył się wśród wieszaków jak żagiew.Pani sprzedająca nieco skrzywiła się gdy go kupowałam ( bo faktycznie ta duża koszula wyglądała okropnie) ale ona nie widziała potencjału ;)))

      Delete